Balkán: Bosna a Černá Hora

Myslela jsem, že budu stíhat, ale nestíhám, takže - ano, zase se tu nic neobjevuje, žádné nové články, nikomu neodepisuju, nikam nepřispívám, nereaguju komentáře - moc se omlouvám, jsem na Balkáně. Teď už finišujeme a jsem u wifi, ale když jsem v divočině, nechci, nepotřebuju se spojovat se světem.

Slibuju, že už brzo dokončím Rumunsko a začnu psát o našem novém dobrodružství a taky snad budu mít konečně čas přečíst všechny vaše články a zkrátka dohnat všechno, co jsem zameškala.

Nyní jen stručně - letos byl Balkán. Balkán, který se mne nakonec dotkl u srdce zcela neočekávaným způsobem, a to ručně vyrobenou dřevěnou tabulkou v NP Prokletí, která hlásala jednu stručnou, ale zato krásnou větu:

"Člověče, nezapomeň, příroda stvořila tebe, a ne ty ji."

Na naladění ještě posílám foto ochutnávku jezera Trnovačko. Brzy ahoj!

Komentáře

Oblíbené příspěvky